Fællesspisningen 20/3-24

Onsdag den 20. marts var ikke mindre end 34 mænd tilmeldt fællesspisningen før den årlige ordinære generalforsamling.

Menuen bestod af køkkenholdets berømte buffet der kan tilfredsstille enhver mave.

Køkkenholdet arbejder hårdt.

Vi takker endnu engang køkkenholdet under ledelse af Henning og Erik for en super lækker buffet, og glæder os til den næste fællesspisning.

En kommentar til “Fællesspisningen 20/3-24”

Skriv en kommentar