Motion uge 23 2026
Uge 23 Mandag gik vi den sædvanlige tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark. Onsdag gik vi omkring Vallø Golf. Steen var vært ved et traktement bagefter. Næste uges … Læs mere
Mænds Mødesteder Stevns, hvor mænd mødes om det de har lyst til
Uge 23 Mandag gik vi den sædvanlige tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark. Onsdag gik vi omkring Vallø Golf. Steen var vært ved et traktement bagefter. Næste uges … Læs mere
Torsdag den 2. juli kører vi til Sorø og tager en sejltur på søen med ”Store Claus”. Vi skal også se klosterkirken.Her vil Ann Furholt fortælle os lidt om kirken … Læs mere
Uge 22 Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark. Onsdag gik vi fra Vejs Ende, Strøby Ladeplads langs vandet og ud i Maglebyskoven. … Læs mere
Hej alle Uge 21 Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark. Onsdag mødtes vi ved Køge Marina og gik en rundtur. Uge 22, … Læs mere
Vi er et par mænd der ønsker at spille petanque, men vi mangler dig der også gerne vil have godt samvær, samt at spille petanque. Vi ønsker at starte et mandagshold fra 10 til 12, … Læs mere
Læs mere om sundhedsdagen herunder eller download pressemeddelelsen. Antal Besøgende: 51
Hej alle Uge 19 Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark. Onsdag mødtes vi ved Yderholm og gik en flot tur i den … Læs mere
Hej alle. Så er vi på redaktionen også klar igen med indlæg fra gå holdet vi er så glade for at hjemmesiden er kommet op at køre igen. Uge 18 … Læs mere
Mandag gik vi vores sædvanlige tur i Vallø skoven Onsdag gik vi en dejlig tur i Vemmetofte skov og park med fint vejr. Næste uges ture – Uge 13. Mandag. Start … Læs mere
Der startes op på petanque igen tirsdag d 17 marts kl 10:00.Banen er friseret og klar. Kom og vær med , jer som plejer at spille, men også meget gerne … Læs mere
Hej alle Uge 11 Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark. Onsdag mødtes vi ved Køge Ås på Salbyvej og gik en god … Læs mere
Hej alle Uge10 Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark. Onsdag mødtes vi ved Traktørstedet og gik en rundtur i Bøgeskoven. Uge 11 … Læs mere
Vi får se om skovvejene er farbare og smeltevandet er sunket. Mandag den 2. marts kl. 10.00 mødes vi på p-pladsen ved Prambroen i Strøby Egede Onsdag den 4. marts kl. … Læs mere
Der Vil vises et takke brev til Stevns Brand Fond når du trykker på nedestående link. Brevet er skrevet af Per B Jensen tusind tak for det per. Antal Besøgende: … Læs mere
Vi mødtes på Blommevej fra morgenstunden til en kop kaffe, og de 14 mand der ville med fordelte sig i 4 biler. Vi kørte til Valby – FREM fodboldklubs kantine, hvor Per Wind kom og tog imod … Læs mere
Vi mødes på Blommevej kl. 09.00 til en kop kaffe, og der afgang med Herfølge Turistfart senest kl. 09.40.I bussen er der plads til 20 mand, så det er maksimalt … Læs mere
Mænds Mødesteder afholder den årlige ordinære generalforsamling Ordinær generalforsamling vedMænds Mødesteder Stevns, afholdes Tirsdag den 24. Marts 2026 klokken 14:00i foreningshuset på Blommevej 3, 4671 Strøby. Inden generalforsamlingen inviterer vi … Læs mere
Antal Besøgende: 314
Hej alle. Det er blevet besluttet at vi holder en pause indtil føret bliver bedre og mindre glat og farligt. Jeg skriver igen så snart vintervejret arter sig. Mange hilsner … Læs mere
Uge 6 Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark. Onsdag mødtes vi ved Gjorslev Savværk og gik en lidt kortere tur skoven, koldt … Læs mere