Motion uge 38 – 2022

Uge: 38 Mandag: Vi gik vores dejlig tur i skoven og parken ved Vallø Slot. Onsdag:   Vi startede ved det Gl. Savværk  Vi havde et fantastisk flot vejr med sol og det var helt vindstille. Da vi gik langs vandet kunne vi se helt til Malmø.            0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 Næste uges ture: mandag den 26/9-2022 Klokken 10:00 starter vi fra … Læs mere

Mandags petanque

Mandags petanque startede med 5 spillere: Allan, Preben, Per, Morten og fotograf Ole. Der er plads til flere spillere. Håber vi ses. Ole Christiansen Antal Besøgende: 26

Udflugt med bus til Femernforbindelsen i Rødby

Tirsdag den 11. oktober 2022 vil der være mulighed for en bustur til Femern forbindelsen. Der er afgang fra blommevej klokken 09:00 og rundvisning med guide på Femern forbindelsen klokken 11:15. Rundvisningen varer ca. 30 min. Herefter går turen til udsigtstårnet over Femern forbindelsen Efter rundvisning og udsigtstårnet spiser vi nogle håndmadder inden vi kører … Læs mere

Motion uge 36+37 – 2022

Uge: 37 Mandag: Vores dejlig tur i skov og parken ved Vallø Slot. Onsdag:   Start fra Billesborg skolen. Dejlig tur gennem skoven til Egøjevej, derfra ud til strandskoven, vor vi gik langs stranden og så sommerhusene fra den pæne side.            0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 Uge 38 mandag d. 19/9-2022 Kl. 10.00    P. Plads / Prambroen Strøby Egede. onsdag d. 21/9-2022 Kl. … Læs mere

Nyhed fra Petanque

Der vil frem over blive spillet petanque både mandag og tirsdag kokken 10:00. Vi håber at der vil komme nogle begge dage både nye og erfarne spillere som allerede deltager. Som altid kan der jo spilles hver dag hvis der er nogle der ikke kan på de planlagte dage. Antal Besøgende: 38

Motion uge 35 – 2022

Mandag gik vi den sædvanlige gode tur i skoven og Vallø Slotspark. Onsdag gik vi fra P-pladsen ved Yderholm rundt i den vestlige del af Åsen, en fin tur, meget kuperet. (Vi var nede i 1. gear) 🙂 Næste uges ture: Mandag den 5. september klokken 10:00 mødes vi på P-pladsen ved Prambroen i Strøby … Læs mere

Motion uge 34 – 2022

Mandag gik vi vores dejlig tur i skov og parken ved Vallø Slot. Også denne mandag så vi Fiskehejren ved en af dammene i parken. Onsdag gik vi i Bøgeskoven ved Traktørstedet. Igen en dejlig tur i Bøgeskoven, hvor der var dejlig skygge i skoven. ​Et stort tillykke til Kaj med fødselsdagen.        … Læs mere

Motion uge 33 – 2022

Mandag gik vi en dejlig tur i skoven og parken ved Vallø Slot hvor vi så Fiskehejren ved en af dammene i parken. Onsdagens tur var denne gang et nyt sted ved Troldehøje lige syd for Faxe Ladeplads. Det var et spænde sted med mange gamle træer, gravhøje og høje skrænter ned til vandet.  Et spænde sted at … Læs mere

Motion uge 32 – 2022

Mandag: Vores dejlig tur i skov og parken ved Vallø Slot. Her så vi Fiskehejren ved en af dammene  i parken. Onsdag var en varm dag, vores tur var på Køge ås, hvor vi kunne finde skygge så vi ikke fik solstik.             0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 Næste uges ture – Uge 33: mandag d. 15/8-2022 Klokken 10:00 starter vi … Læs mere

Makrel tur

Nå , nu har jeg endelig fået taget mig sammen !!!  Bliver som følger.  Makreltur med Jaws  dato  30-8 fra Vedbæk  sejltid  0700-1400   Pris   350.-  kr.  Bestilt 8 pladser og hvis du er på listen betaler  du bare på det sædvanlige kontonr. 2360 0360189090   eller mobilpay   23645766  skal vi sige  d. 16-8    Ring hvis du er … Læs mere

Motion Uge 30

Mandag: Denne mandag gik vi langs vandet på Odden og hen til Strandskoven.Her fandt vi en sti der gik op til Billesborgskolen og derfra retur. Onsdag: ingen omtale. Mandefald UGE 31Mandag den 1. August 2022 Klokken 10,00:P.Plads Prambroen / Strøby Egede Onsdag den 3. August 2022 Klokken 10,00:Vejs Ende. Kystvejen 356 Henrik Rasmussen Antal Besøgende: … Læs mere

Motion Uge 29

Mandag gik turen fra Prambroen, gennem Purlunden og til Vallø Slot. Onsdag startede vi med rengøring i klubhuset. Når alle tager fat er det hurtigt klaret.Derefter gik vi over Ådalen til Stolpehuse, Vedskølle og retur til klubhuset. Dejlig tur i det flotte vejr. Så bliver der godt nok gået til den! Uge 30:Mandag den 25/7-2022 … Læs mere

Motion Uge 28

Boesdal Kalkbrud Det nye besøgscenter er ved at tage form. Det blev til et kig ind af vinduer til de endnu tomme lokaler. Uge 29Mandag den 18. Juli Kl.10,00: P-Plads ved Prambroen Strøby Egede Onsdag den 20. Juli Kl. 10,00: Klubhus, Blommevej 3 Henrik Rasmussen Antal Besøgende: 106

Motion Uge 27

Bøgeskoven: Start ved SøholmSelv om vi har gået meget i Bøgeskoven, fandt vi en ny sti ved Køge Sønakke langs vandet til spejderhytten.Det blev en dejlig tur med søen ved Søholm, Køge Bugt og den dejlige skov. Hilsen Henrik Motion Uge 28 Motion uge 28 Mandag den 11. Juli 2022 Klokken 10,00: Prambroen Strøby Egede … Læs mere

Gratis psykologisk hjælp

Kære Mænds mødesteder Vi ønsker at sætte fokus på ældre og sorg Ældre mennesker oplever hyppigt at miste nære personer til døden, men det betyder ikke, at sorgen efter tabet bliver lettere. Ældre efterladte kan også opleve kompliceret og funktionsnedsættende sorg, men der er hjælp at hente. I forbindelse med vores projekt har vi har … Læs mere

Motion uge 26 – 2022

Mandag gik vi den sædvanlige tur fra Prambroen. Onsdag gik vi fra Kirketorvet i Store Heddinge mod Sigerslev, rundt om mosen og tilbage. Mandag den 4. juli 2022 mødes vi på P-pladsen ved Prambroen i Strøby Egede klokken 10:00. Onsdag den 6. juli 2022 mødes vi på P-pladsen for enden af Søholmvej klokken 10:00.  De bedste hilsner Gunnar … Læs mere

Motion uge 25 – 2022

Her lidt stemningsbilleder fra onsdagens motionstur på Fedet med efterfølgende hygge og medbragt kaffe 🙂 Næste uges ture: Mandag den 27/6-2022 klokken 10:00 starter vi fra P-pladsen ved Prambroen i Strøby Egede Onsdag den 29/6-2022 klokken 10:00 starter vi fra kirketorvet i Store Heddinge. Turen går til Sigerslev mose.Tag noget med at drikke. Venlig hilsenHenrik Antal … Læs mere