Torsdag den 2. juli kører vi til Sorø og tager en sejltur på søen med ”Store Claus”. Vi skal også se klosterkirken.
Her vil Ann Furholt fortælle os lidt om kirken og Akademiet.
Program:
Vi mødes på Blommevej 08.45-09.00. Hvor egenbetaling for udflugten på kr. 75,00 betales.
Klokken ca. 09:15 kører vi i private biler til Akademigården i Sorø hvor der er Parkering overfor kirken.
Vi mødes foran kirken kl. 10.15 hvor vi også mødes med Ann Furholt.
Ca. 11.15 går eller kører vi til turbåden der sejler 11.45 fra Søgade ved søen. Ombord på båden nyder vi smørrebrød, som MMS har indkøbt, drikkevarer kan købes ombord på båden.
Ca. 12.45 bliver vi sat af igen ved Søgade. Hvorfra vi kører hjem og forventer at være tilbage på blommevej ca. klokken 15.00.
Man afregner selv for kørsel med den chauffør man har kørt med.
Der er sidste frist for tilmelding:
Søndag den 28. Juni 2026
Vi glæder os til at se jer til denne sommerudflugt 🙂
I tilmelder jer denne gang ved at sende en mail til foreningen på mailadressen: mmstevns2015@gmail.com
I emnefeltet skriver I “”Sorø Sø””
I ,mailen skriver I jeres navn og telefonnummer.
Når I tilmelder Jer så venligst skriv i mailen om i kan køre og lægge bil til udflugten ELLER om i ønsker samkørsel fra Blommevej.
Denne lidt anderledes tilmelding skyldes nogle udfordringer med den vanlige tilmelding – Vi beklager.
Jeg deltager