Uge 22
Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark.
Onsdag gik vi fra Vejs Ende, Strøby Ladeplads langs vandet og ud i Maglebyskoven.
Uge 23, næste uge
Mandag den 1. juni kl. 10.00 mødes vi på p-pladsen ved Prambroen i Strøby Egede.
Onsdag den 3. juni kl. 10.00 mødes vi på p-pladsen ved Vallø Golf, Køgevej 87.
På gensyn
Gunnar