Hej alle
Uge 21
Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark.
Onsdag mødtes vi ved Køge Marina og gik en rundtur.
Uge 22, (næste uge)
Mandag, 2. Pinsedag holder vi fri.
Onsdag den 27. maj kl. 10.00 mødes vi på p-pladsen ved Vejs Ende, Strøby Ladeplads.
På gensyn
Gunnar