Vi er et par mænd der ønsker at spille petanque, men vi mangler dig der også gerne vil have godt samvær, samt at spille petanque.
Vi ønsker at starte et mandagshold fra 10 til 12, hvor spillet går sammen med en masse god snak.
Vi er nogle stykker der har forladt arbejdsmarkedet og vi søger et fællesskab, hvor vi hygger os med mange gode aktiviteter, deler livshistorier og bare har det hyggeligt sammen.
Der er ingen af os der er specielt gode, men så griner vi af det.
