Motion uge 19 2026

Hej alle

Uge 19

Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark.

Onsdag mødtes vi ved Yderholm og gik en flot tur i den lysegrønne skov i den vestlige del af Køge Ås,  ”Skovhus Vænge”.

Uge 20, (næste uge)

Mandag den 11. maj kl. 10.00 mødes vi på p-pladsen ved Prambroen i Strøby Egede.

Onsdag den 13. maj kl. 10.00 mødes vi på Blommevej. Det er vores tur til rengøring.

På gensyn

Gunnar

20167806

Skriv en kommentar