Hej alle
Uge 19
Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark.
Onsdag mødtes vi ved Yderholm og gik en flot tur i den lysegrønne skov i den vestlige del af Køge Ås, ”Skovhus Vænge”.
Uge 20, (næste uge)
Mandag den 11. maj kl. 10.00 mødes vi på p-pladsen ved Prambroen i Strøby Egede.
Onsdag den 13. maj kl. 10.00 mødes vi på Blommevej. Det er vores tur til rengøring.
På gensyn
Gunnar
20167806

