Hej alle.
Så er vi på redaktionen også klar igen med indlæg fra gå holdet vi er så glade for at hjemmesiden er kommet op at køre igen.
Uge 18
Mandag gik vi den sædvanlige tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark.
Vi kom forbi Dronning Margrethe’s nyplantede egetræ i Slotsparken.
Onsdag gik vi i skoven og langs vandet ved Vemmetofte Strand.
Næste uges ture , uge 19
Mandag den 4. maj kl. 10.00 mødes vi på p-pladsen ved Prambroen i Strøby Egede.
Onsdag den 6. maj kl. 10.00 mødes vi på den lange p-plads ved Yderholm ”Skovhusvænget”, Køge Ås.
På gensyn
Gunnar
20167806

