Motion uge 11 2026

Hej alle

Uge 11

Mandag gik vi den sædvanlige gode tur fra Prambroen gennem Purlunden og Vallø Slotspark.

Onsdag mødtes vi ved Køge Ås på Salbyvej og gik en god rundtur.

Uge 12

Mandag den16. marts kl. 10.00 mødes vi på p-pladsen ved Prambroen i Strøby Egede.

Onsdag den 18. marts kl. 10.00 mødes vi ved Vemmetofte Kloster, p-pladsen på Vemmetoftevej overfor klosteret.

På gensyn.

Gunnar

Skriv en kommentar